четверг, 21 февраля 2013 г.


Як на мене, у мене дуже широке коло захоплень. Але я вважаю за краще не дуже активний вид відпочинку. Перш за все моє захоплення музикою. Я думаю, це дуже спеціальна хобі, тому що ви можете слухати музику, робити які-небудь іншу роботу. Я чув музику все моє життя, я з цим живу. Це повною мірою завдяки моєму братові, який є дуже талановитим музикантом і композитором. Він впізнав мене відчувати музику, тому що я завжди був перший почути його нову пісню. Отже, тепер я люблю різні стилі музики. Я не можу сказати з упевненістю, що я не розумію, класична музика і вважають за краще тільки поп. Я дійсно не вибирати між музикою 60-х або в даний час сучасних груп, оскільки на мій погляд, завжди були і будуть великі шедеври. Але з усіх видів музики, я вважаю за краще ту, яка справді популярні серед любителів. Я думаю, що це дуже романтично і солодкого, і це є причиною, чому вона зачаровує мене сильно. Деякі з моїх улюблених груп і співаків Beatles, The Rolling Stones, сестри Шекспіра, Елтон Джон, Джуліанна Werding і Стінг. Але зараз я хотів би звернути вашу увагу на Англійська композитор, співак і музикант Стінг, справжнє ім'я якого Гордон Самнер. Його музична кар'єра почалася на початку 70-х, коли він брав участь у групі "поліція". Пізніше він залишив групу і показав свій реальний подарунок. Його перші пісні довів свою незалежність і масштаб його здібностей. "Англієць в Нью-Йорку", "Сестра Місяць", "Desert Rose" стали світові хіти. Вони не намітили показів на тиждень, вони стали населення надії та думки. Я дійсно захоплююся його піснями, і можу сказати, що ім'я Стінга завжди буде мати своє місце в історії музики.
Я також хотів комп'ютери. Я прокидаюся щоранку і моє перше, що потрібно зробити це включити комп'ютер. Право перед сном я вимкнути його. Я не можу жити без комп'ютера, він є важливим компонентом у моєму житті. Але я не гра-плеєр, мої основні інтереси в комп'ютерах, є електронна пошта та Інтернет. По електронній пошті мені спілкуватися з людьми з різних країн. Електронна пошта дозволяє легко і швидко. А Інтернет допомагає мені бути добре поінформовані про всі світових подій. В інтернеті я можу подорожувати в будь-яку частину земної кулі. Такі комп'ютери забезпечують мене найголовніше - інформацію. Ось чому я вибрав комп'ютер як моя майбутня професія. Я вважаю їх справді чудове творіння людського генія.
Інша справа, що мене цікавить, це читання. Вона відіграє важливу роль у моєму житті. Як я вже говорив, краща книга для мене це Біблія. Але я також люблю читати інші книги. Деякі з моїх улюблених авторів Філіпа Келлера, Шарлотта Бронте, Оскар Уайльд, Джером Клапка Джером, Джон Бланшар і Френка О'Коннора. Я збираюся поговорити з вами про Франк О'Коннор і його оповідання "ідеалісти". Я маю намір розділити мою історію на чотири очки. По-перше я буду зупинятися на біографії Франк О'Коннор, по-друге - за описом з головних героїв, по-третє - на теми історії і, нарешті, - про моє ставлення до героїв. Це корисно почати з біографією Франк О'Коннор. Франк О'Коннор є псевдонімом Майкл Odonovan, народився в Корку, Ірландія в 1903 році. Він виріс в провінційному ірландському місті. Його опубліковані праці включають вірші, п'єси, романи, переклади, критика. Франк О'Коннор була справжнім майстром короткої розповіді. Він міг би залучити його читачів в житті ірландців, показуючи його почуття гумору і його співчуття до людських істот в їх самотність і їх плутанини. Ще один момент, з яким я хочу займатися є опис основних героїв. Як ви знаєте історію успіху залежить від того, як герої, представлені в історію. Вони можуть бути представлені за допомогою дій персонажа або їх мова, через фізичний опис і через думку інших персонажів. В "ідеалісти" героїв представлені за допомогою дій і розмов. Я думаю, що кожен символ повинен мати спеціальне якість, що робить вас пам'ятати його за довгий час. Головний герой - Делані - був правдивий, відвертий, вирішальне значення. Горман, його однокласників був означати, ганебно і неприємно. За контрастом автор зумів підкреслити романтичний характер Делані, хто створив свій власний світ речей, людей і ідей. Що вразило мене найбільше в Мелоні, як вчитель, це була його жорстокість. Він карав учнів з палицею. Само собою знак того, що тема цієї історії полягає у відносинах між учнями і вчителем. Я думаю, вони були жахливими. Хоча Делані створив свій власний світ завдяки книжкам, реальний світ виявився відрізняється від вигаданого. Зараз я надам розробити четвертий пункт моєї розмови. Я співчуваю (захоплюватися, ненавидіти, зіпсувала мої враження від книги) з головним героєм, тому що він не здавався читанні, він продовжував читання книг. Книги розширити наші горизонти, збагатити нашу свідомість і змити з душі пил повсякденному житті. У автором Я ціную такі якості, як здатність до портрета життя дуже правдиво; здатності зображати символи, так живо, що люди відразу впізнають себе; почуття гумору та вміння, з мовою.
Ну, я сім'ю дівчини, і я дійсно не витрачати багато часу з друзями. І я не дуже багато друзів насправді. Я вважаю більш цікавим не все поодинці або разом з родиною чи зі своїм другом. І він повністю розділяє мої інтереси.
Неважливо, яке хобі у людини, він завжди має можливість навчання від нього. Читаючи про речі, його цікавить, він додав до того, що він знає. Навчання речі можуть бути найбільш цікавих аспектів хобі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий