четверг, 21 февраля 2013 г.



Моє хоббі

 У мене багато захоплень, тому що існує дуже багато цікавих справ. На жаль, у мене мало вільного часу, тому що я збираюся стати студентом і доводиться багато вчитися. Мені багато чого подобається робити. Наприклад, читати детективи, слухати музику, грати в теніс з моїми подругами. Але моє улюблене захоплення — відгадування кросвордів.
Це не тільки цікаво, а також і корисно. Коли ви намагаєтеся розгадати кросворд, ви узнаєте і запам’ятовуєте багато різних фактів. Тому що в кросвордах багато питань про знаменитих людей, географічні назви, країни, наукові досягнення і так далі. Ви також тренуєте мозок. Існують різні типи кросвордів. Це скандинавські, англійські, угорські, японські, звичайні кросворди. Кросворди друкують у газетах і журналах, є навіть спеціальні газети, у яких надруковані тільки кросворди. Іноді я намагаюся скласти власний кросворд і, признаюся, це не менш цікаво. Усі члени нашої родини люблять брати участь у відгадуванні кросвордів, і це дуже нас єднає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий